besiktning avklarad

projekt byta bostad har bara börjat och det är svårt att få alla pusselbitar att passa ihop. samtidigt som huset ska stylas inför visningen på måndag, ska vardagen fungera med allt vad det innebär. lek och stök. disk och tvätt. möten och ärenden. jag sitter dessutom hemma och skriver examensarbet, vilket inte är helt lätt när man vet att det är så mycket som behöver bli gjort. än en gång får jag nytta av mitt mantra - "en dag i taget".

i söndags var vi på gudstjänst och hörde vips-kören sjunga. minna är stolt medlem av denna kör och gjorde såklart sin familj ännu stoltare med sin medverkan. hon älskar att sjunga, dansa och framträda!









melker var på halloween-kalas med sin klass förra fredagen.
känner ni igen honom?



resultatet av lchf-kosten är nu -12 kg och ett mycket jämnare humör. det känns helt enkelt fantastiskt. har kunnat plocka fram gamla jeans som lagts undan eftersom de blivit en aning tighta. tunikor och storskjortor känns inte lika aktuellt längre och jag kan handla storlek m igen. dagarna går utan blodsockersvackor och jag blir inte trött förrän på kvällen. visst kommer det dagar då humöret är mindre bra, med för det mesta klarar jag av att hålla en bra balans. tror att hela familjen märker av detta.



Kommentarer
Postat av: miriam

sjunger det corneskogslåtar?:)kram

2009-11-17 @ 20:42:13
URL: http://mihag85.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0