sockerkänslighet

termometern stod på 4° c när jag släppte iväg man och barn på morgonen och det är fantastiskt ute. kan kanske ta och gå ut en sväng senare. hösten gör sig nu påmind med färskiften och kalla morgnar. en känsla av vemod infinner sig och jag försöker se ljust på en tid som ligger framför, även om jag vet att det blir mörkare och mörkare för varje dag som går. jag tror ändå att mina ändrade kostvanor gör att jag kommer klara hösten bra. det är så stor skillnad på mitt humör. från att ha kännt mig som dr jekyll och mr hyde har jag fått ett jämnare humör och det är underbart. och jag tror att resten av familjen håller med mig. tänk vad sockret trixade med min hjärna... är så glad och tacksam att jag kan leva utan socker en dag i taget.

i eftermiddag ska minna ta med en kompis hem och sedan ska hon på vips-kören. därefter åker jag på föräldrarmöte i melkers klass. så nu gäller det att jag sätter fart med plugget om jag ska klara tentan imorgon! först en dusch för att vakna till liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0