hoppsan

somnade en stund i soffan för en stund sedan...

vilken härlig sommarkväll det blev. sätter mig nog på balkongen en stund och njuter av luften och lediga dagar. men först tar vi handlingsrunda till maxi magnus och jag.




två veckor av tre har gått på sommarskolan och nästa vecka ska måndag till onsdag kombineras med barnläger. jobb 8.30-15 och sedan bär det av till sunnerbogården där 50 glada barn ska tillbringa några dagar. det blir melkers tredje år på läger och som vanligt ser han fram emot det. minna ska vara med för första gången.

har varit på shoppingrunda med magnus mamma i eftermiddag. hon hittade tre toppar på tio minuter. det är långt mer än vad jag lyckas med, så jag är imponerad! fyndade istället (som vanligt) till barnen på lindex. halva reapriset! trevligt för en låginkomsttagare som mig ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0